Valborg

Hej på er alla. Hoppas att ni har haft en jättebra valborg med en massa god mat och trevligt sällskap. Det har i alla fall jag haft. Valborg spenderade vi hemma hos goda vänner. Där det grillades och så var vi och såg på valborgselden. Men gud såå kallt det blir om kvällarna. Det märks verkligen att sommaren är långt från här än.  Man tror inte att det blir så kallt på kvällen när det varit så varmt och skönt under dagen. Men då är det tur att man kan värma sig intill elden:) Hur spenderade i er valborg?



Det blir mycket grilla nu  märker jag. Men vad kan man annars göra än att passa på och grilla så mycket man kan nu när det är så underbart väder. Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar. Vi har hållit oss ute i solen mest hela dagen, underbart! Nu håller vi på och grillar igen. Ikväll serveras det fläskfilé med klyftpotatis och kall chilisås. Smaskens:)


Kommentarer
Postat av: Skogshuset

Heeej! Grillat och klyftisar är inte helt fel! Vi tog det lugnt med en go film efter en hektisk vecka och idag har vi målat huset i solen med fikapauser på baksidan - härligt! Trevlig kväll!

2009-05-01 @ 21:40:14
URL: http://skogshuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0