Kokosyoghurt

Häromdagen var vi på Willy:s och handlade. Vilket vi inte brukar göra. På Willy:s har de ju inte så mycket av Arlas prodkter, och jag brukar alltid äta deras naturella yoghurt till frukost. Det märke de har på sin naturella yoghurt på Willy:s tycker jag inte alls är lika god. Därför när jag hittade en yoghurt med kokossmak, tyckte jag att den verkade lite spännande och tänkte att den måste ju testas.

Men jag kan inte påstå att den direkt blev någon favorit hos mig. Att bara äta den som den är var inte så gott, lite konstig smak. Men att mixa den tillsamans med bär till en smoothie blev däremot riktigt gott faktiskt!


Jordgubb- och mangosmoothie med kokosyoghurt.


Kommentarer
Postat av: I Nadjas kök

För många herrans år så åt jag kokosyoghurt i Spanien och tyckte den var jättegod. Kan tänka mig att den är fantastisk i smoothie. Ska hålla ögonen öppna och kika efter Milkos variant och se om den är lika god som den jag minns.



Ha det gott,

Nadja

2009-05-17 @ 21:27:35
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0