Juicecentrifug

Jag har inhandlat världens bästa grej, nämligen en juicesaftcentrifug. Med denna aparat kan man göra härlig färskpressad juice av alla möjliga olika frukter och grönsaker. Själv har jag testat att göra juice på apelsiner, äpplen och morötter hittills. Både apelsin och äpple blev jättegoda. Morötter var enligt mig sådär. Jag kan dock tänka mig att det blir mycket godare om man blandar det med annan frukt.



För att göra juice behöver du frukt



Som du delar i bitar



och stoppar ner i centrifugen.



Ställ ett glas under.



Sen är det bara att köra!



Resultatet blir underbart färsk juice!



Denna komer garanterat användas flitigt av mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ha! Vart hittade du den?

2009-06-30 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0