Utmanad!

 

Jag har blivit utmanad av Skogshuset. Den går ut på att besvara frågorna, utmana utvalda bloggare samt lämna en kommentar hos dom, tala om att dom blivit utmanade och berätta för den som utmanade dig att du gjort utmaningen.

Så detta är mina svar:

 

Vilken mat äter du ofta?

Jag får nog säga kyckling. Det är i alla fall vad min sambo skulle tycka. Men det går ju såklart lite i perioder det också. Men kyckling är helt klart en favorit hos mig!

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

Jag försöker hjälpa till så mycket jag kan när jag är borta.


Vart sitter du helst när du bloggar?

Har en stationär dator, så det blir mest samma plats vid skrivbordet.


Köper du trisslotter ofta?

Aldrig. Men drömmer ändå om vad jag skullle göra om jag vann en massa pengar:P


Vilken stad eller land har varit din bästa semester? 

Åhh lätt fråga, det var absolut när jag och älsklingen båtluffade i Grekland.

Vilken TV kanal tittar du mest på?

Hmm Kanal 5 tror jag, de flesta program som jag försöker följa går i alla fall där.

 


Okej det var det om mig. Vem ska jag då utmana, mina utvalda blir:

 

Leila bakar

 

Love for food

 

Mollys hälsoblogg


Kommentarer
Postat av: Molly

ja, det är jättehärligt att det är vår :) snart är sommaren här :) ska du hitta på något kul till veckan, på valborg? :) ha en finfin fortsättning på kvällen :) kram kram

2009-04-26 @ 19:11:11
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Molly

tackar för utmaningen :) jag avstår dock för jag har gjort samma utmaning så många gånger tidigare :)

kramar

2009-04-26 @ 19:15:32
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Skogshuset

Å, va härligt med Grekland! Har aldrig varit där (bara på en massa andra konstiga ställen i världen!). Rekommenderar du nåt speciellt ställe där?!

2009-04-26 @ 19:34:12
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Love for Food

SV: Tack så mycket, ska ta tag i utmaningen direkt =)

2009-04-27 @ 10:48:40
URL: http://loveforfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0